3月 29, 2005

銀兩與斤兩

突然想起要儲錢,可能由於上一份工人工太奀的關係,一直都無錢儲甚至連家用都未比過,儲錢的計劃漸漸無左。

不過事原o向呢個假期一群舊人聚舊,令我再想起這個問題。其實要儲錢,我覺得自己做得到,不過咁係限於唔駛家用的這一刻。分配絕對是一個問題,比左家用,可以儲幾多,又可以使多呢。諷刺地我無刻意去儲gei時間,我又可以儲到錢買350d,耐人尋味ah。似乎我依然係刻意去做反而做唔到gei人。

既然唔諗儲錢la,咁不如開源la,不過開源都要番咁上下斤兩先得。

驚覺銀兩同斤兩gei關係仍如斯密切。

1 則留言:

lamkiuwai 說...

人工奀,一樣儲到錢,人工高,亦未必可以儲到錢,視乎人對金錢的態度。