10月 18, 2005

神力

本想完成手頭上的工作,但最近有位疏堂親戚來我家小住,日日都受到噪音的煩擾。算,打blog吧。

呢位親戚提了一個令我失笑的問題。話說得記想打電話找我媽,但佢又無聽電話,我只知佢搭緊巴士。就在此時,我那位騎呢親戚竟問我:「不是用電腦可以查得到的嗎?」雖然世上確有同類型的GPS衛星定位技術,但無喇喇,你叫我點search到架118行到漁灣村個巴士站未?演變下去,難保有一日她會叫用電腦計到下期的六合彩的號碼。真不明白,為何老一輩會覺得識上網就是萬能

其實類似的情況,早就發生在我身上。記得還是讀小四時,老爸老媽總喜歡問英文生字。蘋果的英文是甚麼我當然懂;蘋果皮的英文雖然比較深,但還在合理之例;好了蘋果的成份、鐵質、纖維素....我鬼識咩。唔好當識英文就咩都識先得ga。直到幾年前,一封英文信翻譯得比較慢,都會被質疑其可信性。總發覺上一代的人,總喜歡把自己不懂,而又應該要懂的智識神化。

英文變成神力,電腦變成神力。下一波,又會是甚麼呢?

5 則留言:

不仔 說...

頭先打錯XD

繼英文、電腦之後...相信下一個神力好可能..........係要您睇相同睇風水XDD

Dicky Chan 說...

正如識拎起螺絲批,就識整車一樣。

gensan 說...

又例如,你做得電腦記者,就理所當然是身邊朋友的免費電腦顧問及維修員!

得記 說...

講開,我諗起有一次我表姐叫我幫佢整電腦,原因係我識英文........@_@

gensan 說...

你識乜野其實都唔重要,重點係有無能力 Say No 嗟!