10月 10, 2005

推銷保險有妙法@SmarTone-Vodafone

「先生,你好,我係SmarTone-Vodafone o個邊打來的,請問你是否9xxx xxx4的機主?」

「係,如何......」

「無,我地見到你個record,都用左我地公司的服務近五年,想覆番你,我地有個offer個promote比你...」

「咩offer啊....」

「我地會offer一個月的接駁鈴聲及一個高達$80,000的意外保障比你...」

「咩話?咩保障ah?」

「詳情我forward比我同事向你解釋la,請等!」

嘟...嘟...嘟...

「你好,林先生,我係代表xx保險公司的,我姓L...」

(林先生:!!!)

「先覆番你個詳情,我地會offer接駁鈴聲同一個高達$80,000的意外保險計劃比你,是免費的,其實同時我地亦有幾個特價的保險計劃offer比你,睇番,我地有不少客戶都參加了這個計劃....」

.......

原來Sell保險又有新招(最少我係第一次遇到la),都幾creative幾新穎,但,我有d覺得SmarTone-Vodafone出賣左我lor。

3 則留言:

Dicky Chan 說...

咁熟面口既??

得記 說...

To dicky:
難道你也是SmarTone下的一個受害(?)者?

To mahoumatic:
雖然唔排除條友係隨口up,難確實我用smartone都用左5至6年了。

Dicky Chan 說...

原來睇錯左
咁我自隊先